VINTERJACKOR, VARFÖR ÄR NI SÅ SVÅRA ?

Eftersom att min älskade vinterjacka har efter treår börjat nå sitt slut så funderar jag starkt på att handla en denna vintern, när all rea är i farten.
Något som egentligen inte alls är min stil är dessa pälsjackor, men jag kan inte låta bli att kolla på Hannas, för jag tycker dom är så räligt snygga!
Så frågan är ju vilken typ av jacka man ska satsa på?
Ett krav jag har är en stor och mysig luva eftersom jag har gått utan i tre år...
Vinterjackor, har en tendens att vara snygga men kalla eller fula och varma, så det blir en utmaning att bita i.


Kommentarer
Amanda

När kommer streetstylen igång? Eller i alla fall på dina egna outfits! Keep it going hun!!



Blogg: http://duvansplace.blogg.se/
2012-01-30 @ 21:03:11
Anonym

Jag tror du känner som mig. Ska inte avgöra utan att veta men så fort folk tjatar slänger du in ett par inlägg för att få slut på tjatet och du gör det inte av egen vilja och då är det inte kul, eller har jag fel?

Vilket är synd eftersom du är bra på det du gör!

Hoppas att detta gav dig lite ny energi.



2012-02-01 @ 16:50:36




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback