STHLM FASHION WEEK - IT'S NEAR !


Har aldrig längtat så mycket som jag gör detta år efter Stockholm Fashion Week som drar igång den 6 februari.
Samtidigt är jag lite nervös för jag vill leverera dom bästa uppdateringarna till er.
Så just nu ber jag till plugg-gudarna och mode-gudarna om att dom ska komma överens om att inte boka upp samma dagar att överösa mig på !

Drömmen är att en dag få sitta och ta del av denna modemagi som skapas-att få klä upp sig och gå på events är en stordröm, att få dokumentera och leverera min info till en större publik, och kanske en dag t.o.m. få vara den andra tar del utav.
Dom ouppklarade drömmar vi har är det som får en att fortsätta.

Kommentarer
Anonym

Jag såga tt du hade "smygbloggat" inne på kimbas, men jag hoppas att du håller uppdateringen på någon utav dom för jag gillar verkligen att läsa det du skriver!

Så keep it going, du är bra på det du gör



2012-01-28 @ 15:47:48




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback