SOME TRENDS FOR U 2 HANG ON 2

Börjar med tack för dom fina tipsen, mina favorit karameller i Helsingborg kommer att komma upp här i veckan !
Nu tänkte jag övergå till lite vår trender att ta till sig, för på er verkar det vara omtyckt!
Jag tar detta i flera omgångar och börjar med dom jag tror att folket kommer att våga ge sig på till först.
Och som även stora kedjor som H&M har och kommer att hoppa på

NUMMER UNO - HETTHETTHETT ÄR FORMEN PEPLUM PÅ IPRINCIP ALLT, TOPAR,BLUSAR,KJOLAR,KLÄNNINGAR,JACKOR OSV...
Om ni inte fattar vad jag menar får ni ett härligt smakprov här:

Från Vera Wang ss 2012

Fashionindustries,H&M,rtw & ASOS

En annan trend som kommer att sälja som smör är dom sköra material som är aningen transparanta men ger en ett påklätt men avklätt intryck, fattar ni ?

Även här låter jag mig inspireras av Vera Wang ss 2012

Till er som hann se mitt fel på designer, ja som ni ser publicerades det på natten och jag hade svårt för att sova så satt och kollade runder på ellie saabs saker eftersom jag letar efter specifik model från hennes visning men ja nog om det haha, som tur är hade jag emma som hann rätta mig

Kommentarer
Emma

Har för mig att det är Vera Wangs kollektion och inte Ellie Saabs

Puss Kimbis!



2012-01-18 @ 02:36:20
Anonym

yes my mistake emmut



2012-01-18 @ 07:12:44
Amanda

I ditt egna collage!!

Vart kommer den beiga i mitten ifrån?! DEN VAR JU BARA FULLKOMLIGT UNDERBAR!



Blogg: http://duvansplace.blogg.se/
2012-01-18 @ 09:25:19




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback