IS THIS THE START OF SOMETHING NEW ?

Hej på er jag har precis tagit farväl av min förra privat blogg kimbas som jag kände att jag behövde ta en paus ifrån på ett tag, vet inte än hur det blir men jag har iaf sagt hejdå, den är fortfarande tillgänglig att gå in på så får vi se om lösenordskydd åker på.
PAVEMENT - ska behålla sitt koncept som streetstyle blogg , men inte bara utan det kommer fungera som min lilla modedagbok.
Den kommer innehålla allt ifrån krönikor till artiklar, mode uppdateringar, tips , ja allt möjligt-lite som ett interaktivt modemagasin med mina åsikter.
Ni får jätte gärna redan nu komma med tips och idéer på vad ni vill att jag ska skriva om ?
Ex vad man har till kavajen, eller hur man piffar upp en outfit - ja vad vet jag men som sagt det uppskattas jätte mycket om jag får tips.
Under bloggens levnads gång kommer nya kategorier att födas, än så länge finns bara allmänt och PAVEMENT - STREETSTYLE.
Förhoppningsvis så kommer det redan ikväll dyka upp en ny, hoppas ni är på detta!
Jag ska ge pavement en ny chans och jag hoppas ni är villiga till att följa med mig, så tar jag en dag i taget och ser hur länge det håller.
För mig låter det perfekt.
DÅ KÖR VI !

Kommentarer
Anonym

Om du vill ha en proffsig blogg så använd inte e istället för är. Skriv ut hela ord istället för att använda förkortningar. Ger ett mycket renare och proffsigare intryck. Inget negativt menat!



2012-01-08 @ 17:06:58




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback