DON'T TREAT ME LIKE THAT

Hoppas att ni inte saknat mig allt för mycket.
Jag tar ofta på mig mycket och sätter krav på mig själv som ingen annan har bett mig och göra, exempelvis så skulle pavement bara handla om mode osv... och inget personligt, vem bestämde det?? JAG
Egentligen passar jag bättre på kimbas just för tillfället om ens det.
Just nu ska jag samla tankar, men jag finns lite här och var för stunden hoppas ni förstår och står ut med en paus med en osäker tidsperiod.
MEN jag kommer att komma tillbaka så fort jag fått sakna bloggandet igen bara, för dessa dagar utan har bara varit otroligt befriande iaf inom det området!

Under tiden ska jag jobba med mig själv och återgå till mitt vanliga jag, mitt glada jag!
Puss på er som har stöttat mig genom allt.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback